Ne csak álmodd, éld is az álmaid!

Mindnyájan hangoztatjuk, hogy ki akarjuk vívni a sikert, ám előbb-utóbb a tevékenységünk szintjét hozzá kell igazítanunk a szándékaink szintjéhez. Beszélni a teljesítményünkről egy dolog; véghezvinni valamit egészen más.

 

KEDVES LÁTOGATÓ!

 Köszönjük, hogy szánsz ránk értékes idődből , hogy megismerd üzleti törekvésünket.

A Hemel International System-et 1991-ben alapították Bécsben. A cég természetes kozmetikumokat gyárt és értékesít.
A Hemel kozmetikumok főbb jellemzői:

1.    Teljesen természetes

2.    Koncentrált

3.    Környezetbarát

4.    Nem tartalmaz tartósítószert és vizet

5.    Nem tartalmaz mesterséges összetevőket

6.    Minden háztartásban szükséges

7.    Piacképes

8.    Bevizsgált, minöségi tanúsítvánnyal ellátott és szerzöi joggal védett

A Hemel Cosmetics termékeit fogyasztói hálózaton keresztül értékesíti Network Marketing szisztéma szerint.

Hogy miért? Erre 5 nagyon jó oka van:

1. Hogy kikerülje a nehezen kezelhető nagykereskedelmi és kiskereskedelmi rendszereket, ahol nagy mennyiségü áru van raktáron, az árak ellenőrizhetetlenül magasak, ahol nem lehetséges megfelelően bemutatni a terméket a fogyasztónak úgy, hogy tesztelhesse és meggyőzödjön a minőségéről, előnyeiről és össze tudja hasonlítani más termékekkel. Például: a boltos nincs eléggé ösztönözve, nem ismeri eléggé a terméket és nincs ideje bemutatni minden egyes terméket minden vásárlónak.

2. Több millió Eurot invesztálnak napjainkban megkérdöjelezhető minőségü termékek reklámkampányaiba, és a vevö csak akkor jön rá az igazságra, amikor megvette az árut. A network marketingnél a terméket a vevö barátja ajánlja és lehetősége van kipróbálni a terméket vásárlás előtt.

3. A network marketingben az egész vásárlási hálózat a managerek és tagok ellenőrzése alatt van. Ez utat ad a minőségi marketing eljárásnak és ezen okból a jobb marketingnek. A termékforgalmazásból származó profit a tagok (vásárlók) között oszlik el, azaz a rendszer minden tagja az elért eredménye alapján részesedik. Ez azt jelenti, hogy minden tag közvetlenül van ösztönözve, hogy folyamatosan növelje fogyasztói hálózatát.

4. A piacok korlátlan növekedését a Nemzetközi Globális Marketing Terv teszi lehetövé. Például: Te bemutatod a rendszert egy barátodnak,aki bemutatja egy rokonának Oroszországban, vagy az Egyesült Államokban. A mi üzleti rendszerünkben az összes országból származó pontokat a szponzorvonaladhoz regisztrálják.

5. A Hemel Cosmetics kollekció termékei maradéktalanul megfelelnek a két alap termék elöfeltételnek, hogy sikeresen lehessen a network marketingben forgalmazni:

- kiváló termékminőség (nem ajánlanád a terméket a barátodnak, ha nem vagy vele maximálisan megelégedve).

- a termékek nélkülözhetetlenek minden háztartásban ( az ismerősödnek egyszerüen szüksége van ezekre a termékekre). A garancia egy formájaként, a cég felajánlja a lehetöséget a termék visszavásárlására az adott hónapban abban az esetben, ha a vásárló nincs megelégedve a termék minőségével, teljes pénzvisszatérítéssel.

Következtetés: A network marketing a legjobban fejlődő elosztó rendszer és jóval több termék kerülhet eladásra itt, mint a hagyományos kereskedelmi rendszerben.

A network marketing egy termék és szolgáltatás értékesítö rendszer, nem sokkal a második világháború után , az USA-ban alkalmazták elöször. Az 1970-es években a rendszer széles körben kezdett elterjedni Európában is. Az elmúlt évtizedben nagy fejlödés volt tapasztalható és rendkívüli üzletté fejlödött. A network marketing az egyik legfontosabb üzleti eröfeszítés a világon, amelyben emberek milliói vesznek részt közvetlenül és érnek el több milliárd dollárnyi éves forgalmat. Kevesebb mint fél évszázada a network marketinget a következő évszázad üzletének nyilvánították.

Mindemellett sok ember sosem lesz képes megérteni.

Talán a legnagyobb vonzereje épp ebben van. Ez elkötelezettséget, szorgalmat, toleranciát és optimizmust követel. Ezek összeadódnak, és egy önálló személyiséget alkotnak. Tulajdonképpen a válasz passzol a kérdéshez: miért nem foglalkozik mindenki network marketinggel? A gyártó szempontjából nézve ez a legbiztosabb út egy nyitott piachoz, amely félreérthetetlen szabályok szerint muködik minöségben és elosztásban kifejezve. Minden résztvevő ismeri a pozícióját és, pozíciója szerint, különleges szerepet játszik. A network marketing egy rendkívül humánus és igazságos rendszer. Csak a szorgalmas, megfontolt, türelmes és kitartó emberek tudják túlélni.

A network marketinget gyakran meggondolatlanul összekeverik az ügynöki munkával és a direkt értékesítéssel. A network marketinggel nincs szükség arra, hogy idegen embereket szólíts meg azért, hogy eladj nekik valamit.

A lényege az, hogy minél nagyobb fogyasztói hálózatot építs fel, követve a duplázódás, és másolódás elvét. Azért, hogy megmagyarázzuk neked a duplázódás és másolódás elvét, adunk két példát:

Elsö példa: Valószínüleg játszottál már sakkot életed során. Ha még nem akkor tudnod kell, hogy 64 négyzet van a sakktáblán. Nézz meg egyet, vagy rajzolj és rakj egy búzaszemet az elsö négyzetre, kettöt a másodikra, négyet a harmadikra, nyolcat a negyedikre, tizenhatot az ötödikre stb…, megduplázva a számokat minden következö négyzeten. Számold meg a búzaszemeket a 64 négyzetben!

Második példa: (vess egy pillantást az ábrára!)

Szint (mélység)

Regisztrált fogyasztók száma

0

1

1

1

I

2

3

5

II

4

9

25

III

8

27

125

IV

16

81

625

V

32

243

3.125

VI

64

729

15.625

Összesen:

127

1.093

19.531

a) Tegyük fel, hogy belépsz a rendszerbe, mint termékforgalmazó, és lesz két közvetlen munkatársad. Ök másolnak Téged, és nekik is lesz két partnerük. Ha minden munkatárs másol Téged, akkor a 6. szinten lesz 64 vásárló a csoportodban, ami 127 termékforgalmazó összesen.

b) Bemutatod három közvetlen munkatársnak, akik másolnak téged. A 6. szinten lesz 729 vásárló, és a hálózatod 1 093 emberböl áll.

c) Bemutatod 5 közvetlen munkatársnak, és mind másol Téged. A hatodik szinten lesz 15 625 vásárló, és az egész hálózat 19 531 emberböl áll.

Következtetés: Ha szorozzuk az ötöt, a másolódás elvét követve, akkor megkapjuk a 19 531-et. (az utolsó sor a táblán). Mivel ez nem csak egy szám, hanem vásárlók, akik elfogadták az ajánlást és használják a terméket, ezért nyilvánvaló hogy ez egy hatalmas fogyasztói hálózat. Ha minden vásárló 5 pontértéknyit vásárol (egyetlen terméket vásárol saját fogyasztásra), a hálózatodnak 97 655 pontja van.

Megoldás a sakktábla problémára: A 64 a négyzeten 2 milliárd tonna gabona lenne. Ez a gabonamennyiség elég lenne arra, hogy a föld egész lakosságát ellássa 5 000 évig. Figyeld a Te saját 64 négyzeted a saját munkatársaiddal Salonikiben, Moszkvában, Rómában, Párizsban…stb.

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 8
Havi: 2
Össz.: 11 935

Látogatottság növelés
Oldal: A Te sikered
Ne csak álmodd, éld is az álmaid! - © 2008 - 2024 - myhemel.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »